הוצאת ויזה לאוסטרליה

אוסטרליה היא מדינה רחוקה מאד מישראל שרק מעטים זוכים להגיע אליה, אם לטיול או ביקור ואם למגורים ועבודה של ממש. מכיוון שאוסטרליה היא גם מדינה ענקית בעל שטח עצום ניתן לחשוב שהרשויות בה מעודדות הגירה של אזרחים ממדינות אחרות אשר מבקשים להתנתק מהמקום שגדלו בו ומבקשים לעבור לחיות באוסטרליה. גם כאשר רוצים למסוע לבקר באוסטרליה צריך להנפיק מבעוד מועד אשרת כניסה למדינה (ויזה) ולהוכיח שאין כוונה לעבור לגור שם.

מדינות רבות (ואוסטרליה ביניהן) מתנות את הכניסה אליהן לביקור בהנפקה מוקדמת של אשרת כניסה, שאותה על המבקר להנפיק במדינה שבה הוא חי בטרם הגעתו. הימצאותה של אשרת הכניסה נבדקת עוד בשדה התעופה ובדרך כלל נוסע ללא אשרת כניסה כלל לא יורשה לעלות על הטיסה אל מדינת היעד. לכל מדינה יש את התנאים המסוימים המתאימים לאזרחים שלה בכל מה שקשור בהנפקת ויזה – הצגת אישור על מקום עבודה או לימודים, ריאיון אישי או תהליך אוטומטי המבוצע תוך מספר דקות ומאושר מיד.

ויזה לאוסטרליה באמצעות חברת visa123

חברת Visa123 עוסקת בסיוע בהנפקת אשרות כניסה למדינות רבות בכל רחבי העולם. הנחת היסוד היא שרשויות של מדינה זרה עלולות להערים קשיים על מי שינסה להגיש בקשה בעצמו לקבלת אשרת כניסה ובמידה ויעשה זאת על ידי חברה מקצועית – יגדלו סיכויו לקבל את האשרה המיוחלת. זה השירות שמציעה חברת visa123. עובדי החברה יודעים בדיוק מה תרצה ממשלת אוסטרליה לדעת אודות המבקרים ויידעו להכין את המועמד בצורה הטובה ביותר לקראת הנפקת אשרת הכניסה שלו.

טפסי בקשה שיגיעו אל הקונסוליה המקומית ונושאים את לוגו חברת visa123 יתקבלו תוך שימת לב מיוחדת והמועמדים שמילאו את טופס הבקשה יקבלו עדיפות באישור הבקשות שלהם, שכן יהיה ברור וידוע שדרך החברה הטפסים יהיו מלאים ומוכנים כראוי ולא יהיה צורך לבדוק לעומק שכל המסמכים הדרושים אכן הוגשו כפי שנדרש. זו הסיבה שמומלץ לפנות אל החברה ופחות מומלץ לעבור את תהליך הגשת הבקשה באופן עצמאי.

מומלץ עבורך:

ויזה לאיחוד האמירויות

עד לא מזמן, ביקור במדינות האמירויות לצורך עסקים או חופשה היה רק בגדר חלום. אך לאחרונה, חוקי המשחק השתנו. כיום, גם אזרחים בעלי דרכון ישראלי

קרא עוד »

שאלות תשובות

כולם צריכים ויזה לארה"ב, בין אם מדובר בתינוק או אדם מבוגר.

לגשת למשרד הפנים ולהנפיק חדש

לידיעת ובקיאות בשפה האנגלית אין קשר לסיכויי ההצלחה לקבל ויזה לארה"ב

מומלץ להביא אישורים הקושרים את חייך לארץ

דילוג לתוכן
דילוג לתוכן