הוצאת ויזה נטענת

כל מי שנוסע לטיול לחוץ לארץ בוודאי שמע לא פעם על האפשרות של הצטיידות בכרטיס אשראי נטען על מנת לשמור על הכסף שלו פן ייגנב או יילד לאיבוד. באמצעות כרטיס זה – כפי שניתן להבין מהשם – ניתן לטעון כל פעם סכום מסוים של כסף וכך לא לבזבז או לסכן סכום גדול מדי בעת ובעונה אחת. את הטעינה מבצעים באמצעות מחשב, אפליקציה של מכשיר טלפון חכם או סניפי בנק מקומיים העובדים בשיתוף פעולה עסקי עם החברה שהנפיקה את הוויזה הנטענת.

מומחים מתחום התעופה והתיירות טוענים שזוהי הדרך הבטוחה והנכונה ביותר כיום להתנהל בטיול וכך קטן משמעותית הסיכון שכסף ילך לאיבוד בכל דרך שהיא. מכיוון שמדובר גם בדרך הדורשת תפעול פשוט – גם מטיילים בוגרים או כאלה בגיל השלישי יכולים לקלות להסתדר, להוסיף כסף לכרטיס ולבדוק מעת לעת מה היתרה העומדת לרשותם. מלבד השימוש בכסף שנטען – הכרטיס מאפשר שימוש בו כבכל כרטיס אשראי על ידי תשלום מאוחר יותר, מה שמתאים יותר לתשלום של סכומי כסף גדולים יותר.

איך מנפיקים ויזה נטענת?

ישנן כמה חברות המציעות שירותים של ויזה נטענת. אחת מחברות אלה היא חברת visa123 הנחשבת למוכרת ומובילה בתחום זה. החברה מציעה שירות לקוחות בכל שעות היממה על מנת לעמוד לרשות הלקוחות שלה, ללא קשר למדינה או לאזור הזמן שבו הם נמצאים. גם אם אין מדובר בשעות פעילות מקובלות בישראל – הרי אין להעלות על הדעת שהם לא יוכלו לקבל שירות או מענה ולכן תמיד, בכל שעה, הם יכולים לפנות אל החברה ולקבל סיוע בנוגע לוויזה הנטענת שלהם.

מטיילים רבים מעידים שהטיול שלהם עבר בשקט נפשי רב הרבה יותר עם הידיעה שהכסף שלהם בטוח ולא מסתובב בארנק או בתיק ובעצם לא נמצא בסיכון. השימוש בוויזה הנטענת קל ופשוט וכל מטייל, בכל גיל יכול להסתדר אתו בקלות. החל ממטיילים בוגרים המבקרים עיר אירופית למספר ימים ועד לצעירים אחרי הצבא שנוסעים למספר חודשים.

מומלץ עבורך:

שאלות תשובות

כולם צריכים ויזה לארה"ב, בין אם מדובר בתינוק או אדם מבוגר.

לגשת למשרד הפנים ולהנפיק חדש

לידיעת ובקיאות בשפה האנגלית אין קשר לסיכויי ההצלחה לקבל ויזה לארה"ב

מומלץ להביא אישורים הקושרים את חייך לארץ

דילוג לתוכן
דילוג לתוכן