שירותי אשראי לחו"ל

אנשים שנוסעים לטיול במדינה אחרת חושבים לא אחת על הדרך הטובה והנכונה ביותר לקחת אתם כסף לצורך קניות או תשלום בכניסות לאתרים. לעיתים מדובר בטיולים ארוכים ואנשים חוששים (בצדק) לקחת אתם סכומי כסף גדולים לבל ייגנבו, חלילה או ילכו לאיבוד. לשם כך כדאי לפנות אל חברה מקצועית כמו למשל visa123 המספקת שירותי אשראי ותשלומים בחוץ לארץ בדרך בטוחה ומאובטחת, על מנת שלמטיילים יישאר השקט הנפשי שלהם והם יוכלו לדעת בוודאות שהכסף שלהם שמור ונמצא במקום בטוח.

שירותי אשראי שכאלה ניתנים בכמה דרכים. אחת מהן היא פתיחת חשבון בנק חד פעמי שרק למטיילים תהיה גישה אליו (הן מבחינת משיכת כסף מזומן והן מבחינת תשלום באמצעות כרטיס אשראי), אפשרות נוספת היא הצטיידות של המטיילים בכרטיס אשראי נטען הנעול באמצעות סיסמא או קוד הידוע רק להם. כך במידה והוא הולך לאיבוד או נגנב – שום גורם אחר לא יכול לעשות שימוש בכסף הטעון בכרטיס, ועל המטיילים ליצור קשר עם החברה, להזדהות ולקבל גישה בצורה אחרת לכסף שלהם.

שירותי אשראי לחו"ל על ידי חברה VISA123

כאמור, חברת visa123 היא חברה המספקת מגוון פתרונות של שמירה בטוחה על כל סכום של כסף במהלך טיול או ביקור בחוץ לארץ. החברה מעסיקה עובדים מסורים, ישרים ואדיבים שישמרו על האינטרסים של המטיילים ולא יעשו דבר כדי לפגוע בהם, בכסף שלהם או בהנאה שלהם מהטיול. במידה ויש בעיה ניתן יהיה לפנות אל מי מעובדי החברה בכל שעה משעות היממה על מנת לסייע מבלי לאפשר להבדלים באזורי הזמן להקשות על סיוע מהיר ומתן שירות בעת בעיה.

מומלץ לכל אחד הנוסע לטיול קצר או ארוך ליצור קשר עם החברה ולהתרשם מהפתרונות המוצעים דרכה למטיילים. כל אחד מעדיך להיות שקט ובטוח שהכסף שלו שמור ולא ניתן לגנוב אותו או להגיע אליו ללא רשות ואין ספק שבלא מעט מדינות בהחלט מדובר בשירות חשוב ודרוש בשל סיכוי גבוה להיתקל בכייסים או גנבים.

מומלץ עבורך:

קבלת דרכון פורטוגלי

כל אחד מעוניין בדרכון אירופאי, בשנים האחרונות יצאה בשורה שגם צאצאים של מגורשי ספרד ופורטוגל זכאים לדרכון פורטוגלי. אין ספק שידיעה זו גרמה להרבה אנשים

קרא עוד »

שאלות תשובות

כולם צריכים ויזה לארה"ב, בין אם מדובר בתינוק או אדם מבוגר.

לגשת למשרד הפנים ולהנפיק חדש

לידיעת ובקיאות בשפה האנגלית אין קשר לסיכויי ההצלחה לקבל ויזה לארה"ב

מומלץ להביא אישורים הקושרים את חייך לארץ

דילוג לתוכן
דילוג לתוכן